Göstas blogg

Friends dagen på Skansen :-D

Kategori: Allmänt

Igår var kamratstödjarna på Friends dag på Skansen. Det var jättetrevligt! :-) Det fanns massa aktiviteter och det var uppträdanden på Solliden scenen. Jag ock Viktor. B gick runt och kollade på Skansen, vi kollade också på olika djur. Det var kul när vi kollade på ugglorna för då flög en uggla och landade på axlarna på kvinna som stod där:-D
Jag och Viktor köpte varsin klubba, den var jättegod. Vi åt bagguette till lunch och drack festis och så hade jag med mig banan och varm choklad. Det var jättebra artister som uppträdde, det var Måns Zelmerlöw, som sjöng låtarna Cara mia, Hope & glory
och Human(En sång med The killers), September, som sjöng låtarna Cry for you och Mikrofonkåt, Tove Styrke som sjöng låtarna High and low och White light moment och Swingfly som sjöng sin låt Me and my drum. De avslutade med att sjunga Stockholm i mitt hjärta. De filmade på Skansen och visade lite från Skansen på nyheterna.
Kommentera inlägget här: